Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ár:
565 Ft (445 Ft + ÁFA)
Menny.:db

A képek bizonyos esetekben illusztrációk! Kérjük, minden esetben a leírásra hagyatkozzon. Amennyiben bizonytalan, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Fortum dugókulcs 12 mm 1/2"

Ár:
565 Ft (445 Ft + ÁFA)
Menny.:db

Fortum dugókulcs 12 mm 1/2"

Cikkszám: 4700412|4
EAN: 8595126933162
Gyártó: Fortum
Elérhetőség: Raktáron
Szállítási díj: 1.390 Ft

Leírás

  • dugókulcs
  • 1/2"
  • 12 mm x 38 mm (laptávolság x hossz)
  • 61CrV5
  • mattkróm

Paraméterek

Befogás 1/2" négyszög
Dugókulcs típusa Hatlapfejű
Fejméret 12 mm

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!

Jótállás

Erre a termékre élettartam jótállást biztosít a forgalmazó.

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.

A garancia gyártási vagy anyaghibákra vonatkozik, rendeltetésszerű használat esetén. Erre a Fortum termékre élettartam jótállást vállal a forgalmazó.

Fortum kéziszerszámokra élettartam (max. 15 év) törésgaranciát biztosítanak, amihez a számla vagy blokk megőrzése és felmutatása szükséges. Ez a garancia nem vonatkozik a Fortum kopó alkatrészekre, mint például: szikepenge, bitdugó fej, javító készlet, húzópofa szegecsanya fogóhoz, stb.

Jótállás, kellékszavatosság

A szavatosság

Ha az eladott termék vagy szolgáltatás hibás, akkor a vevő kellékszavatossággal élhet. A kellékszavatosság keretében a vevőt többféle jogosultság illeti meg.

  • A vevő választhat, hogy a termék kijavítását vagy kicserélését szeretné-e. Adott esetben előfordulhat, hogy e jogaival a vevő nem tud élni, mert például a termék egyedi, így nem lehet kicserélni. Az is lehet, hogy a kijavítás nem megvalósítható, mert az eladónak aránytalan többletköltséget eredményezne. A vevő a terméket saját maga is megjavíthatja vagy az általa megbízott személlyel is megjavíttathatja. Ebben az esetben a költségeket az eladó viseli.
  • A vevőnek arra is van lehetősége, hogy árleszállítást igényeljen. Ez leginkább abban az esetben alkalmazható, ha a termék hibás ugyan, de a hiba nem lehetetleníti el teljesen a használatát. Például egyes funkciók nem működnek, vagy a terméknek esztétikai hibája van.
  • A vevő továbbá azt is választhatja, hogy eláll a szerződéstől. Az elállás azt jelenti, hogy a vásárlást megelőző állapotot kell visszaállítani. Vagyis a vevő a hibás terméket visszaadja és visszakapja a vételárat. Fontos, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak.

Elállással akkor élhet a vevő, ha

  • a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalta, vagy
  • e kötelezettségének az eladó megfelelő határidőben vagy a vevő érdekeinek sérelme nélkül nem tud eleget tenni, vagy
  • a vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Jótállás

A jótállás – vagy köznapi nevén garancia – a hibás teljesítésért való felelősség másik formája. A jogosultat ugyanazok a jogok illetik meg, mint a szavatosság jogosultját (kijavítás, kicserélés, stb.)

Jótállási igény a jótállási jeggyel rendelkező gépekre a számlával együtt kiadott (és dátum, sorszám szerint összerendelt) jótállási jegy alapján érvényesíthető. A jótállási jegyen feltüntetett időtartamig biztosítjuk a garanciális szerviz szolgáltatást, az Extol termékeket csak a központi szervizben javítják, címe:

  • Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2.
  • Szervizvezető: Ring Tamás
  • Szerelők: Dénes-Köbli Krisztián; Hoffmann Oszkár
  • Szerviz központi telefonszáma: 06-1 2971277
  • Nyitvatartás: hétköznap 8-16 óra közt.
  • E-mail: szerviz@madalbal.hu

A jótállási jeggyel együtt kérjük a (vásárló által is aláírt) fogyasztói kifogásról kitöltött jegyzőkönyvet.

Eladás előtt a boltban elvesztett vagy rontott jótállási jegy pótlás 1000 Ft költség mellett lehetséges.

A gépek javítási státuszának nyomkövetése honlapunkon, a jótállási jegy számának ismeretében lehetséges.

A szervizelés menetéről bővebb információkat itt kaphat

A nem garanciális esetek szállítási és vizsgálati díját a vásárló fizeti, kérjük ezt átvételkor a vásárlóval tisztázni. A vásárlástól számított 3 munkanapon belül, hibásként bejelentett gépet, sürgősséggel a Madal Bal Kft-hez szállíttatjuk és a lehető legrövidebb időn belül nyilatkozunk a csere jogosságáról. Segít a kiemelt ügyintézésben, ha az adott napon 16 óráig beérkezik a bejelentés (aznap meg tudjuk rendelni a futárt).

Viszonteladó partnerünk webáruházában eladott termékekhez nem küldünk futárt, a hibás gép vagy szerszám Madal Bal Kft-be juttatása a webáruházat üzemeltető eladó cégen keresztül lehetséges. Gép esetén az érvényes garanciajegy és a vásárlást igazoló számla kíséretében a vevő is eljuttathatja a hibás terméket a Madal Bal központi szervizébe. A 10 kg-nál nagyobb súlyú, garanciális időn belüli termék meghibásodása esetén a szerviz futárt küld. Ezt célszerű a váráslónak kihasználni, mert ez az egyik leggyorsabb módja, hogy szervizbe kerüljön az adott gép!