Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Te itt jársz: > Kezdőlap >

Gyakran ismételt kérdések

Mikor kapom meg a rendelésem?

Minden termék oldalán feltüntetjük a raktári elérhetőséget.

Raktáron: A termék bolti készleten van, megrendelés esetén 1-2 munkanapon belül tudjuk szállítani.

Külső raktáron (X munkanap): A termék rendelhető, de annak beszerzése a zárólejben feltüntetett munkanapot vesz igénybe.

Vannak bizonyos esetek, amikor nem tudjuk tartani a ígért szállítási határidőt, mint pl forgalmasabb időszakban, ünnepnapok közeledtével. Ez jellemzően a karácsonyt megelőző időszak.

Bár előre utalással is leadhatod a rendelésed, de számolj azzal, hogy a banki adatokat minimum 1 napos késéssel kapjuk meg. Így hiába történik meg az utalás szinte azonnal, mi erről értesítést csak másnap kapunk, így a rendelésed feldolgozást is legkorábban ekkor tudjuk megkezdeni. Ha fontos neked, hogy minél gyorsabban megkapd a terméket, akkor kérd utánvéttel vagy fizesd ki online bankkártyával.

Melyik futárcég hozza és hova kérhetem a csomagot?

Cégünk az MPL futárszolgálattal szállít, akik a kiszállítást hétköznap 8 és 17 óra között végzik.

A csomagot az alábbi módon kérheted.

  • Házhoz szállítással: Amennyiben ezt a szolgáltatást választod, úgy a futár napközben a megadott címen próbálja neked kézbesíteni a csomagot.
  • Postapontra: Lehetőséged van a postával szerződésben levő cégeknél (MOL benzinkút, MediaMarkt) az erre kijelölt helyen átvenni a csomagot
  • Postán maradó: Kérheted a csomagot a legközelebbi postahivatalba is, ahol értesítés után munkaidőben tudod átvenni a rendelésed
  • Csomagautomatába: Non-stop elérhető csomagautomata a legkényelmesebb kézbesítési lehetőség, hisz' az SMS-ben kapott nyitókóddal sorbanállás nélkül, tetszőleges időben veheted át a csomagot

Hogyan tudok fizetni?

Cégünk az alábbi fizetési módokat biztosítja:

  • Készpénz
    Személyes átvételt választott vásárlók az áru átvételekor tudják a megrendelt termékek ellenértékét kiegyenlíteni. Üzletünkben van lehetőség bankkártyás és természetesen készpénzes fizetésre is.
  • Online bankkártya
    Webáruházunk a Barion Payment Zrt által üzemeltetett Barion Smart Gateway kártyás fizetési rendszert használja, így a megrendelt termékek, valamint a szállítási költség ellenértékét akár online is kifizetheted a szükséges bankkártya adatok megadása után.
  • Utánvét
    Utánvéttel történő kézbesítés esetén a Vevő (Címzett) a csomag átvételekor fizeti ki a megrendelt termékek és a szállítási díj együttes összegét a futárnak, illetve az átadónak. Természetesen csomagautomatába is kérhető csomag utánvétes fizetéssel. A kifizetés történhet készpénzzel vagy POS teminálon keresztül bankkártyával is.
  • Banki átutalás (előre utalás)
    A vevő a megrendelését követően a megrendelt termék vagy termékek ellenértékét, valamint a felmerülő szállítási költségek díját előre átutalja a megadott számlaszámra.

Készleten van-e a termék?

Minden termék adatlapján feltüntetjük a raktári elérhetőséget.

Raktáron - Ha ezt látod egy termék kártyáján vagy az adatlapján, akkor szinte biztos, hogy az adott árucikk készleten van. Persze néha mi is hibázunk és előfordulhat, hogy egy-egy termék készlete nem stimmel, elúszik. Ilyenkor sajnos időbe telik, míg újra beszerezzük a terméket, de minden esetben értesítünk, ha ez előfordul.

Külső raktáron - Ha ezzel a felirattal találkozol, akkor a termék ugyan rendelhető, de bolti készleten sajnos nincs. Zárójelben fel szoktuk tüntetni, hogy kb mennyi időt vesz igénybe, míg beszerezzük.

Mind az árak, mind a termék elérhetőségek automatikusan frissülnek. Jelenleg naponta 4x frissítjük az adatokat és szinkronizáljuk a külső raktárkészlettel.

Meddig lehet lemondani a rendelésem?

Rendelést lemondani mindenféle következmény nélkül addig tudsz, amíg át nem adtuk a futárnak a csomagot.

Ha a csomag a futárnál van, onnantól kezdve már nem lehet rendelést lemondani, csak elállni lehet a rendeléstől. A kettő között az a különbség, hogy az elállás csak a termékekre vonatkozik, az igénybe vett szolgáltatásra (szállítás) nem, így ennek költsége mindenképpen téged terhel.

Sokan csinálják azt, hogy egyszerűen nem veszik át a csomagot, ez azonban nem mentesít a fizetés alól és a webshopnak jogban áll az oda és visszaszállítási költséget áthárítani a vevőre.

Ezért nyomatékosan kérünk, hogy ha egy termékkel kapcsolatban meggondoltad magad, akkor azt még a postára adás előtt jelezd nekünk. Köszönjük.

Hol tudom személyesen átvenni a terméket?

Üzletünk Székesfehérváron van a Kadocsa utca 1/B címen.
(Kadocsa és Huba utca sarka.)

https://www.google.hu/maps/@47.2030004,18.4312167,3a,75y,301.59h,92.35t/data=!3m6!1e1!3m4!1sk5mZvEG-AX895SWIWTcYRA!2e0!7i13312!8i6656?hl=hu

Nyitva tartás: hétfő - péntek 730 - 1630 óráig.

Kérjük, hogy csak akkor gyere a rendelésedért, ha az erről szól értesítőt megkaptad. Köszönjük!