Leírás
1/4"-os dugókulcs készlet
- racsnis hajtókar: 1/4" 45 fog
- dugófej: 1/4" 4-4,5-5-5,5-6-7-8-9-10-11-12-13-14 mm
- hosszított dugófej: 6-7-8-9-10-11-12-13 mm
- toldó szár: 50 és 100mm
- hajtószár: 150 mm
- kardán: 1/4"
- Csavarhuzó markolat: 1/4", 150 mm
- imbuszkulcsok, L-alakú: 1,5-2-2,5 mm
- Bitdugófejek 1/4"
- lapos: 4-5,5-7mm
- ph:1-2
- pz:1-2
- imbusz: 3-4-5-6mm
- torx: T8-10-15-20-25-27-30
- lyukas torx: TTx8-9-10-15-20-25-30
1/2"-os dugókulcs készlet
- racsnis hajtókar: 1/2" 45 fog
- dugófej: 1/2" 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-27-30-32 mm
- hosszított dugófej: 14-15-17-19 mm
- toldó szár: 125+250mm
- gyertya kulcs: 16+21mm
- BIT adapter
- kardán: 1/2"
Bitek
- bitek 8mm, L=30 mm
- lapos: 8-10-12 mm
- ph:3-4
- pz: 3-4
- imbusz: 8-10-12-14 mm
- torx: T40-45-50-55
- bitek 6,3mm, L=25 mm
- 100 db
- imbuszkulcsok: 1,27-1,5-2,0-2,5-3,0- 4,0- 5,0 mm
- fáziskereső ceruza
- órás csavarhúzók:
- lapos: 0,4×2,5 és 0,5×3,0×50 mm
- csillag: PH000-PH00-PH0×50 mm
- csavarhúzók
- lapos: 0,8×4×100 mm + 1,2×6,5×125 mm
- csillag: PH1×80mm + PH2×100mm
- 13 db precíziós bit + csavarhúzó markolat
- 65 db csavar
- 1 db kombinált fogó
- 1 db vízpumpa fogó1 db krimpelő fogó
- 1 db tapétavágó kés + 10 db penge
- 1 db mérőszalag, 3 m
- 1 db franciakulcs
- 1 db kalapács, 300 g
Vélemények
Jótállás
Erre a termékre 3 év jótállást biztosít a forgalmazó.
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.
A garancia gyártási vagy anyaghibákra vonatkozik, rendeltetésszerű használat esetén. Erre az Extol termékre 3 év jótállást vállal a forgalmazó.
Jótállás, kellékszavatosság
A szavatosság
Ha az eladott termék vagy szolgáltatás hibás, akkor a vevő kellékszavatossággal élhet. A kellékszavatosság keretében a vevőt többféle jogosultság illeti meg.
- A vevő választhat, hogy a termék kijavítását vagy kicserélését szeretné-e. Adott esetben előfordulhat, hogy e jogaival a vevő nem tud élni, mert például a termék egyedi, így nem lehet kicserélni. Az is lehet, hogy a kijavítás nem megvalósítható, mert az eladónak aránytalan többletköltséget eredményezne. A vevő a terméket saját maga is megjavíthatja vagy az általa megbízott személlyel is megjavíttathatja. Ebben az esetben a költségeket az eladó viseli.
- A vevőnek arra is van lehetősége, hogy árleszállítást igényeljen. Ez leginkább abban az esetben alkalmazható, ha a termék hibás ugyan, de a hiba nem lehetetleníti el teljesen a használatát. Például egyes funkciók nem működnek, vagy a terméknek esztétikai hibája van.
- A vevő továbbá azt is választhatja, hogy eláll a szerződéstől. Az elállás azt jelenti, hogy a vásárlást megelőző állapotot kell visszaállítani. Vagyis a vevő a hibás terméket visszaadja és visszakapja a vételárat. Fontos, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak.
Elállással akkor élhet a vevő, ha
- a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalta, vagy
- e kötelezettségének az eladó megfelelő határidőben vagy a vevő érdekeinek sérelme nélkül nem tud eleget tenni, vagy
- a vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Jótállás
A jótállás – vagy köznapi nevén garancia – a hibás teljesítésért való felelősség másik formája. A jogosultat ugyanazok a jogok illetik meg, mint a szavatosság jogosultját (kijavítás, kicserélés, stb.)
Jótállási igény a jótállási jeggyel rendelkező gépekre a számlával együtt kiadott (és dátum, sorszám szerint összerendelt) jótállási jegy alapján érvényesíthető. A jótállási jegyen feltüntetett időtartamig biztosítjuk a garanciális szerviz szolgáltatást, az Extol termékeket csak a központi szervizben javítják, címe:
- Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2.
- Szervizvezető: Ring Tamás
- Szerelők: Dénes-Köbli Krisztián; Hoffmann Oszkár
- Szerviz központi telefonszáma: 06-1 2971277
- Nyitvatartás: hétköznap 8-16 óra közt.
- E-mail: szerviz@madalbal.hu
A jótállási jeggyel együtt kérjük a (vásárló által is aláírt) fogyasztói kifogásról kitöltött jegyzőkönyvet.
Eladás előtt a boltban elvesztett vagy rontott jótállási jegy pótlás 1000 Ft költség mellett lehetséges.
A gépek javítási státuszának nyomkövetése honlapunkon, a jótállási jegy számának ismeretében lehetséges.
A szervizelés menetéről bővebb információkat itt kaphat
A nem garanciális esetek szállítási és vizsgálati díját a vásárló fizeti, kérjük ezt átvételkor a vásárlóval tisztázni. A vásárlástól számított 3 munkanapon belül, hibásként bejelentett gépet, sürgősséggel a Madal Bal Kft-hez szállíttatjuk és a lehető legrövidebb időn belül nyilatkozunk a csere jogosságáról. Segít a kiemelt ügyintézésben, ha az adott napon 16 óráig beérkezik a bejelentés (aznap meg tudjuk rendelni a futárt).
Viszonteladó partnerünk webáruházában eladott termékekhez nem küldünk futárt, a hibás gép vagy szerszám Madal Bal Kft-be juttatása a webáruházat üzemeltető eladó cégen keresztül lehetséges. Gép esetén az érvényes garanciajegy és a vásárlást igazoló számla kíséretében a vevő is eljuttathatja a hibás terméket a Madal Bal központi szervizébe. A 10 kg-nál nagyobb súlyú, garanciális időn belüli termék meghibásodása esetén a szerviz futárt küld. Ezt célszerű a váráslónak kihasználni, mert ez az egyik leggyorsabb módja, hogy szervizbe kerüljön az adott gép!