Leírás
Figyelem! A tápegységnek támogatnia kell a Power delivery (PD) 2.0 / 3.0 vagy a Quick charge (QC) 2.0 / 3.0 protokollt, ellenkező esetben a forrasztópáka nem fog működni!
- Tápfeszültség beállítás: 5V-9V-12V-15V-20V /3A, USB-C kábel
- Névleges teljesítmény: kb. 70 W (tápegységtől függően)
- Mikroprocesszorral szabályozható hőfok: 80 - 450 °C, ± 1°C
- Hőmérséklet beállítás °C/F
- Felmelegedési idő 350 °C / 450 °C-ra PD 20V/3A esetében: 4 sec / 6 sec
- Szabványos T9 forrasztócsúcsok használhatók
- Kerámia fűtőelem
- ESD védelem
- LCD kijelző
- Szilikon gumis markolat
- Extra: hőmérséklet kalibrálás, zár, alvó üzemmód, jelszó beállítás
- tartozékok: állvány szivaccsal
- Hálózati vezeték: kb. 1,5 m
- Tömege: 50 g (csak a páka)
Vélemények
Jótállás
Erre a termékre 2+1 év jótállást biztosít a forgalmazó.
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.
A garancia gyártási vagy anyaghibákra vonatkozik, rendeltetésszerű használat esetén. Erre az Extol termékre 2 év jótállást vállal a forgalmazó, ami további 1 évvel bővíthető, kiterjeszthető. A kibővített garancia nem vonatkozik gépkiegészítőkre és kopó alkatrészekre (pl. fúrók, csiszoló korongok, bithegyek, stb.)
Kiterjesztett garancia érvényesítése
A kiterjesztett garancia regisztrációhoz kötött, amit itt lehet elvégezni: Link
A regisztrációs oldal részletesen tájékoztat is a kiterjesztett garancia menetéről, azok feltételeiről.
A kiterjesztett garancia a erre a termékre a következők:
- Extol Industrial gépekre az 2 év garancián túl +1 év jótállási idő hosszabbítás;
Jótállás, kellékszavatosság
A szavatosság
Ha az eladott termék vagy szolgáltatás hibás, akkor a vevő kellékszavatossággal élhet. A kellékszavatosság keretében a vevőt többféle jogosultság illeti meg.
- A vevő választhat, hogy a termék kijavítását vagy kicserélését szeretné-e. Adott esetben előfordulhat, hogy e jogaival a vevő nem tud élni, mert például a termék egyedi, így nem lehet kicserélni. Az is lehet, hogy a kijavítás nem megvalósítható, mert az eladónak aránytalan többletköltséget eredményezne. A vevő a terméket saját maga is megjavíthatja vagy az általa megbízott személlyel is megjavíttathatja. Ebben az esetben a költségeket az eladó viseli.
- A vevőnek arra is van lehetősége, hogy árleszállítást igényeljen. Ez leginkább abban az esetben alkalmazható, ha a termék hibás ugyan, de a hiba nem lehetetleníti el teljesen a használatát. Például egyes funkciók nem működnek, vagy a terméknek esztétikai hibája van.
- A vevő továbbá azt is választhatja, hogy eláll a szerződéstől. Az elállás azt jelenti, hogy a vásárlást megelőző állapotot kell visszaállítani. Vagyis a vevő a hibás terméket visszaadja és visszakapja a vételárat. Fontos, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak.
Elállással akkor élhet a vevő, ha
- a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalta, vagy
- e kötelezettségének az eladó megfelelő határidőben vagy a vevő érdekeinek sérelme nélkül nem tud eleget tenni, vagy
- a vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Jótállás
A jótállás – vagy köznapi nevén garancia – a hibás teljesítésért való felelősség másik formája. A jogosultat ugyanazok a jogok illetik meg, mint a szavatosság jogosultját (kijavítás, kicserélés, stb.)
Jótállási igény a jótállási jeggyel rendelkező gépekre a számlával együtt kiadott (és dátum, sorszám szerint összerendelt) jótállási jegy alapján érvényesíthető. A jótállási jegyen feltüntetett időtartamig biztosítjuk a garanciális szerviz szolgáltatást, az Extol termékeket csak a központi szervizben javítják, címe:
- Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2.
- Szervizvezető: Ring Tamás
- Szerelők: Dénes-Köbli Krisztián; Hoffmann Oszkár
- Szerviz központi telefonszáma: 06-1 2971277
- Nyitvatartás: hétköznap 8-16 óra közt.
- E-mail: szerviz@madalbal.hu
A jótállási jeggyel együtt kérjük a (vásárló által is aláírt) fogyasztói kifogásról kitöltött jegyzőkönyvet.
Eladás előtt a boltban elvesztett vagy rontott jótállási jegy pótlás 1000 Ft költség mellett lehetséges.
A gépek javítási státuszának nyomkövetése honlapunkon, a jótállási jegy számának ismeretében lehetséges.
A szervizelés menetéről bővebb információkat itt kaphat
A nem garanciális esetek szállítási és vizsgálati díját a vásárló fizeti, kérjük ezt átvételkor a vásárlóval tisztázni. A vásárlástól számított 3 munkanapon belül, hibásként bejelentett gépet, sürgősséggel a Madal Bal Kft-hez szállíttatjuk és a lehető legrövidebb időn belül nyilatkozunk a csere jogosságáról. Segít a kiemelt ügyintézésben, ha az adott napon 16 óráig beérkezik a bejelentés (aznap meg tudjuk rendelni a futárt).
Viszonteladó partnerünk webáruházában eladott termékekhez nem küldünk futárt, a hibás gép vagy szerszám Madal Bal Kft-be juttatása a webáruházat üzemeltető eladó cégen keresztül lehetséges. Gép esetén az érvényes garanciajegy és a vásárlást igazoló számla kíséretében a vevő is eljuttathatja a hibás terméket a Madal Bal központi szervizébe. A 10 kg-nál nagyobb súlyú, garanciális időn belüli termék meghibásodása esetén a szerviz futárt küld. Ezt célszerű a váráslónak kihasználni, mert ez az egyik leggyorsabb módja, hogy szervizbe kerüljön az adott gép!