Leírás
Műszaki adatok
- Feszültség: 230V/50-60Hz
- Névleges teljesítmény: 400W
- Max. folyadékszállítás: 8.000 l/óra
- Nyomómagasság: max. 7 m
- Merülés mélység max. 7m
- vízhőfok: max. 35 °C
- nyomócsonk átmérője: 1"+1 1/4" + 1 1/2"
- beszívható idegen test max. 0,1 mm
- min. vízmagasság: 5 mm
- kábelhossz: 10 m
- tömeg: 3,4 kg
- 1+1 év garancia (regisztráció esetén)
Szállítási karakterisztika
- 0 m - 8.000 l/óra
- 1 m - 7.300 l/óra
- 2 m - 6.400 l/óra
- 3 m - 5.400 l/óra
- 4 m - 4.500 l/óra
- 5 m - 3.300 l/óra
- 6 m - 1.900 l/óra
Az Extol® Premium 8895014 elektromos búvárszivattyúval tiszta vizet lehet szivattyúzni, a víz nem tartalmazhat mechanikus szennyeződéseket (pl. üledéket, iszapot, homokot, kavicsot stb.). A szivattyú kivitele lehetővé teszi, hogy a vizet (az érzékelő fenékre való helyezésével) teljes mértékben ki lehet szivattyúzni, (ilyenkor a min. maradék vízmennyiség: 5 mm). Hőkapcsolós védelemmel ellátva: víz nélküli futás esetén a szivattyú 3 perc múlva automatikusan kikapcsol.
Az érzékelő elhelyezésével három üzemmód állítható be:
- szivattyú automatikus kikapcsolása, az érzékelő meghatározott magasságba való beállításával,
- teljes kiszivattyúzás, automatikus kikapcsolással a szivattyú szárazon futása esetén,
- folyamatos üzem (automatikus kikapcsolás nélkül), a szivattyút a kezelő kapcsolja le.
Tiltott felhasználás
A szivattyúval nem lehet növelt nyomású rendszereket vízzel ellátni, illetve a szivattyú nem alkalmas nyomott víz előállítására. A szivattyú nem használható úgy, hogy a nyomótömlőbe valamilyen áramlás szabályozó (pl. szelep) van beépítve, vagy a szabad áramlást valamilyen más akadály gátolja, mivel a szivattyúba nincs olyan érzékelő beépítve, amely a szivattyút a nyomóági nyomás növekedése esetén lekapcsolná.
A szivattyúval nem lehet emberi fogyasztásra szánt vizet, vagy élelmiszeripari folyadékokat szivattyúzni. A szivattyúval csak tiszta édesvizet (használati vizet) szabad szivattyúzni (más folyadékot nem). A szivattyúval nem szabad vizes oldatokat (savakat, lúgokat, korróziót okozó anyagokat stb.) szivattyúzni. A szivattyúval nem szabad jeget tartalmazó vizet, vagy 35°C-nál magasabb hőmérsékletű vizet szivattyúzni. A szivattyú folyamatos és hosszú idejű üzemeltetésre nem alkalmas (pl. nagy víztározók folyamatos szivattyúzásához nem használható).
Vélemények
Jótállás
Erre a termékre 1+1 év jótállást biztosít a forgalmazó.
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.
A garancia gyártási vagy anyaghibákra vonatkozik, rendeltetésszerű használat esetén. Erre at Extol termékre 1 év jótállást vállal a forgalmazó, ami további 1 évvel bővíthető, kiterjeszthető. A kibővített garancia nem vonatkozik gépkiegészítőkre és kopó alkatrészekre (pl. fúrók, csiszoló korongok, bithegyek, stb.)
Kiterjesztett garancia érvényesítése
A kiterjesztett garancia regisztrációhoz kötött, amit itt lehet elvégezni: Link
A regisztrációs oldal részletesen tájékoztat is a kiterjesztett garancia menetéről, azok feltételeiről.
A kiterjesztett garancia a erre a termékre a következők:
- Extol Premium gépekre az 1 év garancián túl +1 év jótállási idő hosszabbítás;
Jótállás, kellékszavatosság
A szavatosság
Ha az eladott termék vagy szolgáltatás hibás, akkor a vevő kellékszavatossággal élhet. A kellékszavatosság keretében a vevőt többféle jogosultság illeti meg.
- A vevő választhat, hogy a termék kijavítását vagy kicserélését szeretné-e. Adott esetben előfordulhat, hogy e jogaival a vevő nem tud élni, mert például a termék egyedi, így nem lehet kicserélni. Az is lehet, hogy a kijavítás nem megvalósítható, mert az eladónak aránytalan többletköltséget eredményezne. A vevő a terméket saját maga is megjavíthatja vagy az általa megbízott személlyel is megjavíttathatja. Ebben az esetben a költségeket az eladó viseli.
- A vevőnek arra is van lehetősége, hogy árleszállítást igényeljen. Ez leginkább abban az esetben alkalmazható, ha a termék hibás ugyan, de a hiba nem lehetetleníti el teljesen a használatát. Például egyes funkciók nem működnek, vagy a terméknek esztétikai hibája van.
- A vevő továbbá azt is választhatja, hogy eláll a szerződéstől. Az elállás azt jelenti, hogy a vásárlást megelőző állapotot kell visszaállítani. Vagyis a vevő a hibás terméket visszaadja és visszakapja a vételárat. Fontos, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak.
Elállással akkor élhet a vevő, ha
- a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalta, vagy
- e kötelezettségének az eladó megfelelő határidőben vagy a vevő érdekeinek sérelme nélkül nem tud eleget tenni, vagy
- a vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Jótállás
A jótállás – vagy köznapi nevén garancia – a hibás teljesítésért való felelősség másik formája. A jogosultat ugyanazok a jogok illetik meg, mint a szavatosság jogosultját (kijavítás, kicserélés, stb.)
Jótállási igény a jótállási jeggyel rendelkező gépekre a számlával együtt kiadott (és dátum, sorszám szerint összerendelt) jótállási jegy alapján érvényesíthető. A jótállási jegyen feltüntetett időtartamig biztosítjuk a garanciális szerviz szolgáltatást, az Extol termékeket csak a központi szervizben javítják, címe:
- Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2.
- Szervizvezető: Ring Tamás
- Szerelők: Dénes-Köbli Krisztián; Hoffmann Oszkár
- Szerviz központi telefonszáma: 06-1 2971277
- Nyitvatartás: hétköznap 8-16 óra közt.
- E-mail: szerviz@madalbal.hu
A jótállási jeggyel együtt kérjük a (vásárló által is aláírt) fogyasztói kifogásról kitöltött jegyzőkönyvet.
Eladás előtt a boltban elvesztett vagy rontott jótállási jegy pótlás 1000 Ft költség mellett lehetséges.
A gépek javítási státuszának nyomkövetése honlapunkon, a jótállási jegy számának ismeretében lehetséges.
A szervizelés menetéről bővebb információkat itt kaphat
A nem garanciális esetek szállítási és vizsgálati díját a vásárló fizeti, kérjük ezt átvételkor a vásárlóval tisztázni. A vásárlástól számított 3 munkanapon belül, hibásként bejelentett gépet, sürgősséggel a Madal Bal Kft-hez szállíttatjuk és a lehető legrövidebb időn belül nyilatkozunk a csere jogosságáról. Segít a kiemelt ügyintézésben, ha az adott napon 16 óráig beérkezik a bejelentés (aznap meg tudjuk rendelni a futárt).
Viszonteladó partnerünk webáruházában eladott termékekhez nem küldünk futárt, a hibás gép vagy szerszám Madal Bal Kft-be juttatása a webáruházat üzemeltető eladó cégen keresztül lehetséges. Gép esetén az érvényes garanciajegy és a vásárlást igazoló számla kíséretében a vevő is eljuttathatja a hibás terméket a Madal Bal központi szervizébe. A 10 kg-nál nagyobb súlyú, garanciális időn belüli termék meghibásodása esetén a szerviz futárt küld. Ezt célszerű a váráslónak kihasználni, mert ez az egyik leggyorsabb módja, hogy szervizbe kerüljön az adott gép!