Leírás
A BH9MF1V női munkavédelmi félcipő az SB védelmi kategóriába tartozik, így megfelelő biztonságot és kényelmet nyújt a munkavégzés során. Modern dizájnja ötvözi a magas szintű védelmet és az esztétikus megjelenést, kielégítve a legigényesebb felhasználók elvárásait is.
A cipő felsőrésze kiváló minőségű szürke hasított bőrből készült, amelyet finom rózsaszín betétek egészítenek ki, elegáns megjelenést biztosítva. A kompozit orrmerevítő ellenáll a 200 J energiájú ütéseknek, miközben könnyű viseletet garantál. A két rétegű poliuretán (PU/PU) talp csökkenti a súlyt és kiváló illeszkedést biztosít, valamint ellenáll a kerámia- és acélfelületeken való csúszásnak és az olajoknak. A cipő belseje légáteresztő hálós béléssel van ellátva a nagyobb kényelem érdekében.
Jellemzők:
- Női munkavédelmi félcipő kompozit orrmerevítővel
- Szürke hasított bőr felsőrész
- Kényelmes, légáteresztő hálós bélés
- Két rétegű PU/PU talp a könnyű és kényelmes viseletért
- Csúszásmentes talp kerámia- és acélfelületeken
- Olajálló talp
- II. kategóriás egyéni védőeszköz
- CE minősítés, megfelel az EN ISO 20345:2011 szabványnak
- SB biztonsági kategória
Specifikációk:
- Méret: 42
Vélemények
Jótállás
Erre a termékre 2 év jótállást biztosít a forgalmazó.
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.
A jótállás gyártási vagy anyaghibákra vonatkozik, rendeltetésszerű használat esetén. Ugyanakkor nem vonatkozik a kopó alkatrészekre.
Jótállás, kellékszavatosság
A szavatosság
Ha az eladott termék vagy szolgáltatás hibás, akkor a vevő kellékszavatossággal élhet. A kellékszavatosság keretében a vevőt többféle jogosultság illeti meg.
- A vevő választhat, hogy a termék kijavítását vagy kicserélését szeretné-e. Adott esetben előfordulhat, hogy e jogaival a vevő nem tud élni, mert például a termék egyedi, így nem lehet kicserélni. Az is lehet, hogy a kijavítás nem megvalósítható, mert az eladónak aránytalan többletköltséget eredményezne. A vevő a terméket saját maga is megjavíthatja vagy az általa megbízott személlyel is megjavíttathatja. Ebben az esetben a költségeket az eladó viseli.
- A vevőnek arra is van lehetősége, hogy árleszállítást igényeljen. Ez leginkább abban az esetben alkalmazható, ha a termék hibás ugyan, de a hiba nem lehetetleníti el teljesen a használatát. Például egyes funkciók nem működnek, vagy a terméknek esztétikai hibája van.
- A vevő továbbá azt is választhatja, hogy eláll a szerződéstől. Az elállás azt jelenti, hogy a vásárlást megelőző állapotot kell visszaállítani. Vagyis a vevő a hibás terméket visszaadja és visszakapja a vételárat. Fontos, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak.
Elállással akkor élhet a vevő, ha
- a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalta, vagy
- e kötelezettségének az eladó megfelelő határidőben vagy a vevő érdekeinek sérelme nélkül nem tud eleget tenni, vagy
- a vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Jótállás
A jótállás – vagy köznapi nevén garancia – a hibás teljesítésért való felelősség másik formája. A jogosultat ugyanazok a jogok illetik meg, mint a szavatosság jogosultját (kijavítás, kicserélés, stb.)
A termékekre a törvényben meghatározott idejű jótállást biztosít a forgalmazó, ami a vevőnek történő átadás napjával kezdődik.
Jótállási igény a jótállási jeggyel rendelkező gépekre a számlával együtt kiadott (és dátum, sorszám szerint összerendelt) jótállási jegy alapján érvényesíthető.
Hibásnak vélt elektromos vagy levegős gépek esetén a szervizelést a hivatalos hazai Dedra márkaszerviz végzi.
Hiba esetén a terméket a lehető leghamarabb el kell juttatni az üzlet címére, ahol vásároltuk, vagy gépek esetén közvetlenül a központi szerviz címére.
A forgalmazó fenntartja a jogot az egyedi elbírálásra és a szakszerűtlen használat, illetéktelen javítás, átalakítás azonnali garanciavesztést von maga után.
A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a Szolgáltató a Fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.