Leírás
Termék leírás
- LV 80, HL 710, HL 800, HL 800e, HL 850 rönkhasító gépekhez
Vélemények
Jótállás
Erre a termékre 2 év jótállást biztosít a forgalmazó.
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.
A garancia gyártási vagy anyaghibákra vonatkozik, rendeltetésszerű használat esetén. Erre a termékre élettartam jótállást vállal a forgalmazó.
Erre a termékre 2 év jótállást biztosítanak, amihez a számla vagy blokk megőrzése és felmutatása szükséges. Ez a garancia nem vonatkozik a kopó alkatrészekre.
Jótállás, kellékszavatosság
A szavatosság
Kellékszavatosság hatálya alá tartozik minden nem tartós fogyasztási cikk eladási ártól függetlenül.
Szavatosságra a fogyasztók és a fogyasztónak nem minősülő vásárlók is jogosultak.
- fogyasztók esetén 2 éve
- fogyasztónak nem minősülő vásárlók esetén pedig 1 év
Szavatossági panasz esetén a végfelhasználónak, tehát a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a hiba vagy annak oka már az értékesítés pillanatában is fennállt.
Ha az eladott termék vagy szolgáltatás hibás, akkor a vevő kellékszavatossággal élhet. A kellékszavatosság keretében a vevőt többféle jogosultság illeti meg.
- A vevő választhat, hogy a termék kijavítását vagy kicserélését szeretné-e. Adott esetben előfordulhat, hogy e jogaival a vevő nem tud élni, mert például a termék egyedi, így nem lehet kicserélni. Az is lehet, hogy a kijavítás nem megvalósítható, mert az eladónak aránytalan többletköltséget eredményezne. A vevő a terméket saját maga is megjavíthatja vagy az általa megbízott személlyel is megjavíttathatja. Ebben az esetben a költségeket az eladó viseli.
- A vevőnek arra is van lehetősége, hogy árleszállítást igényeljen. Ez leginkább abban az esetben alkalmazható, ha a termék hibás ugyan, de a hiba nem lehetetleníti el teljesen a használatát. Például egyes funkciók nem működnek, vagy a terméknek esztétikai hibája van.
- A vevő továbbá azt is választhatja, hogy eláll a szerződéstől. Az elállás azt jelenti, hogy a vásárlást megelőző állapotot kell visszaállítani. Vagyis a vevő a hibás terméket visszaadja és visszakapja a vételárat. Fontos, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak.
Elállással akkor élhet a vevő, ha
- a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalta, vagy
- e kötelezettségének az eladó megfelelő határidőben vagy a vevő érdekeinek sérelme nélkül nem tud eleget tenni, vagy
- a vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Jótállás
A jótállás – vagy köznapi nevén garancia – a hibás teljesítésért való felelősség másik formája. A jogosultat ugyanazok a jogok illetik meg, mint a szavatosság jogosultját (kijavítás, kicserélés, stb.)
Jótállási igény a jótállási jeggyel rendelkező gépekre a számlával együtt kiadott (és dátum, sorszám szerint összerendelt) jótállási jegy alapján érvényesíthető. A jótállási jegyen feltüntetett időtartamig biztosítjuk a garanciális szerviz szolgáltatást
Forgalmazói hibabejelentő
A garanciális ügyintézés megkönnyítése és egyszerűsítése érdekében a forgalmazó elindította az online garanciális hiba- és reklamáció bejelentő oldalát az alábbi elérhetőségen: https://garland.glitchguard.hu/
Kérjük, hogy a jövőben, garanciális meghibásodás és garanciális igény érvényesítése esetén, lehetőség szerint, szíveskedjen ezt a felületet használni a bejelentésre!