Leírás
Extol Premium kábelcsörlő, ami 1 sebességes modell, 1 áttételezési aránnyal, horoggal és talppal, amely az előre elkészített furatokon keresztül bármilyen pozícióban rögzíthető. Terhek vízszintes síkban történő szállítására szolgál, például dobozok rámpán történő húzására. Felépítéséből adódóan függőleges emelésre nem alkalmas. EK megfelelőségi nyilatkozat a felhasználói kézikönyvben!
- Anyaga: Acél
- Felület: Horganyzott
- Nyél típusa: ABS műanyag
- Max. terhelhetőség: 360 kg
- Drótkötél hossz: 8 m ( kb 7 m használható) Átmérője: 3,8 mm
- Tömeg: 2,4 kg
Vélemények
Jótállás
Erre a termékre 5 év jótállást biztosít a forgalmazó.
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.
A garancia gyártási vagy anyaghibákra vonatkozik, rendeltetésszerű használat esetén. Erre az Extol termékre 5 év jótállást vállal a forgalmazó.
Jótállás, kellékszavatosság
A szavatosság
Ha az eladott termék vagy szolgáltatás hibás, akkor a vevő kellékszavatossággal élhet. A kellékszavatosság keretében a vevőt többféle jogosultság illeti meg.
- A vevő választhat, hogy a termék kijavítását vagy kicserélését szeretné-e. Adott esetben előfordulhat, hogy e jogaival a vevő nem tud élni, mert például a termék egyedi, így nem lehet kicserélni. Az is lehet, hogy a kijavítás nem megvalósítható, mert az eladónak aránytalan többletköltséget eredményezne. A vevő a terméket saját maga is megjavíthatja vagy az általa megbízott személlyel is megjavíttathatja. Ebben az esetben a költségeket az eladó viseli.
- A vevőnek arra is van lehetősége, hogy árleszállítást igényeljen. Ez leginkább abban az esetben alkalmazható, ha a termék hibás ugyan, de a hiba nem lehetetleníti el teljesen a használatát. Például egyes funkciók nem működnek, vagy a terméknek esztétikai hibája van.
- A vevő továbbá azt is választhatja, hogy eláll a szerződéstől. Az elállás azt jelenti, hogy a vásárlást megelőző állapotot kell visszaállítani. Vagyis a vevő a hibás terméket visszaadja és visszakapja a vételárat. Fontos, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak.
Elállással akkor élhet a vevő, ha
- a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalta, vagy
- e kötelezettségének az eladó megfelelő határidőben vagy a vevő érdekeinek sérelme nélkül nem tud eleget tenni, vagy
- a vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Jótállás
A jótállás – vagy köznapi nevén garancia – a hibás teljesítésért való felelősség másik formája. A jogosultat ugyanazok a jogok illetik meg, mint a szavatosság jogosultját (kijavítás, kicserélés, stb.)
Jótállási igény a jótállási jeggyel rendelkező gépekre a számlával együtt kiadott (és dátum, sorszám szerint összerendelt) jótállási jegy alapján érvényesíthető. A jótállási jegyen feltüntetett időtartamig biztosítjuk a garanciális szerviz szolgáltatást, az Extol termékeket csak a központi szervizben javítják, címe:
- Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2.
- Szervizvezető: Ring Tamás
- Szerelők: Dénes-Köbli Krisztián; Hoffmann Oszkár
- Szerviz központi telefonszáma: 06-1 2971277
- Nyitvatartás: hétköznap 8-16 óra közt.
- E-mail: szerviz@madalbal.hu
A jótállási jeggyel együtt kérjük a (vásárló által is aláírt) fogyasztói kifogásról kitöltött jegyzőkönyvet.
Eladás előtt a boltban elvesztett vagy rontott jótállási jegy pótlás 1000 Ft költség mellett lehetséges.
A gépek javítási státuszának nyomkövetése honlapunkon, a jótállási jegy számának ismeretében lehetséges.
A szervizelés menetéről bővebb információkat itt kaphat
A nem garanciális esetek szállítási és vizsgálati díját a vásárló fizeti, kérjük ezt átvételkor a vásárlóval tisztázni. A vásárlástól számított 3 munkanapon belül, hibásként bejelentett gépet, sürgősséggel a Madal Bal Kft-hez szállíttatjuk és a lehető legrövidebb időn belül nyilatkozunk a csere jogosságáról. Segít a kiemelt ügyintézésben, ha az adott napon 16 óráig beérkezik a bejelentés (aznap meg tudjuk rendelni a futárt).
Viszonteladó partnerünk webáruházában eladott termékekhez nem küldünk futárt, a hibás gép vagy szerszám Madal Bal Kft-be juttatása a webáruházat üzemeltető eladó cégen keresztül lehetséges. Gép esetén az érvényes garanciajegy és a vásárlást igazoló számla kíséretében a vevő is eljuttathatja a hibás terméket a Madal Bal központi szervizébe. A 10 kg-nál nagyobb súlyú, garanciális időn belüli termék meghibásodása esetén a szerviz futárt küld. Ezt célszerű a váráslónak kihasználni, mert ez az egyik leggyorsabb módja, hogy szervizbe kerüljön az adott gép!