Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ár:
18.290 Ft (14.402 Ft + ÁFA)
Menny.:db

A képek bizonyos esetekben illusztrációk! Kérjük, minden esetben a leírásra hagyatkozzon. Amennyiben bizonytalan, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Fortum infravörös, digitális hőmérő -40°C- +800°C, LCD kijelző

Ár:
18.290 Ft (14.402 Ft + ÁFA)
Menny.:db

Figyelem! Emberi test hőmérsékletének PONTOS mérésére, lázmérőként való használatra NEM alkalmas! Megvásárlás előtt kérjük olvassa át alaposan a felhasználási útmutatót.

Cikkszám: 4780401|4
EAN: 8595126984133
Gyártó: Fortum
Elérhetőség: Raktáron
Szállítási díj: 1.790 Ft

Leírás

Figyelem! Emberi test hőmérsékletének PONTOS mérésére, lázmérőként való használatra NEM alkalmas! Megvásárlás előtt kérjük olvassa át alaposan a felhasználási útmutatót.

  • funkciók: max/min hőmérséklet, átlag, különbség, adattartás
  • 2 db 1,5V AAA elemmel működik, NEM tartozék!
  • Hőmérséklet mérési tartomány: -40°C és +800°C között,
  • Mérési pontosság: I. -50~0 °C: ±3 °C; II. 0~800 °C: 1,5% a mért érték +2 °C
  • Spektrális érzékenység: 8 – 14 μm
  • Ismételhetőségi eltérés: ±1 °C (±1,8 °F)
  • Optikai felbontás (arány): 12 : 1
  • Sugárzóképesség: 0,10~1,00 (beállítható)
  • Válaszsebesség: 500 ms
  • Célzólézer: igen
  • LAL hőmérséklet beállítása: -20 °C és 24 °C között
  • HAL hőmérséklet beállítása: 20 °C és 550 °C között
  • Környezeti hőmérséklet és páratartalom: 0~40 °C; <75 %
  • Tárolási hőmérséklet és páratartalom: -20 °C és 45 °C között (elemek nélkül) <80 %
  • Lézer osztály, hullámhossz és teljesítmény 2; 630-690 nm; <1mW
  • Tápellátás: elem, 1 db 9 V
  • Célzólézer: igen
  • Kikapcsolható lézer: igen
  • Automatikus kikapcsolás: igen, kb. 6 perc nyugalmi állapot után
  • LCD kijelző háttérvilágítás: igen
  • Méretek: 165 × 98 × 48 mm
  • Tömeg (elemek nélkül): 160 g

Paraméterek

Típus Hőmérő

Csatolt dokumentumok

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!

Jótállás

Erre a termékre 1+2 év jótállást biztosít a forgalmazó.

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.

A garancia gyártási vagy anyaghibákra vonatkozik, rendeltetésszerű használat esetén. Erre a Fortum termékre 1 év jótállást vállal a forgalmazó, ami további 2 évvel bővíthető, kiterjeszthető.  A kibővített garancia nem vonatkozik gépkiegészítőkre és kopó alkatrészekre (pl. fúrók, csiszoló korongok, bithegyek, stb.)

Kiterjesztett garancia érvényesítése

A kiterjesztett garancia regisztrációhoz kötött, amit itt lehet elvégezni: Link

A regisztrációs oldal részletesen tájékoztat is a kiterjesztett garancia menetéről, azok feltételeiről.

A kiterjesztett garancia erre a termékre a következők:

  • Fortum gépekre a 1 év garancián túl +2 év jótállási idő hosszabbítás;

Jótállás, kellékszavatosság

A szavatosság

Ha az eladott termék vagy szolgáltatás hibás, akkor a vevő kellékszavatossággal élhet. A kellékszavatosság keretében a vevőt többféle jogosultság illeti meg.

  • A vevő választhat, hogy a termék kijavítását vagy kicserélését szeretné-e. Adott esetben előfordulhat, hogy e jogaival a vevő nem tud élni, mert például a termék egyedi, így nem lehet kicserélni. Az is lehet, hogy a kijavítás nem megvalósítható, mert az eladónak aránytalan többletköltséget eredményezne. A vevő a terméket saját maga is megjavíthatja vagy az általa megbízott személlyel is megjavíttathatja. Ebben az esetben a költségeket az eladó viseli.
  • A vevőnek arra is van lehetősége, hogy árleszállítást igényeljen. Ez leginkább abban az esetben alkalmazható, ha a termék hibás ugyan, de a hiba nem lehetetleníti el teljesen a használatát. Például egyes funkciók nem működnek, vagy a terméknek esztétikai hibája van.
  • A vevő továbbá azt is választhatja, hogy eláll a szerződéstől. Az elállás azt jelenti, hogy a vásárlást megelőző állapotot kell visszaállítani. Vagyis a vevő a hibás terméket visszaadja és visszakapja a vételárat. Fontos, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak.

Elállással akkor élhet a vevő, ha

  • a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalta, vagy
  • e kötelezettségének az eladó megfelelő határidőben vagy a vevő érdekeinek sérelme nélkül nem tud eleget tenni, vagy
  • a vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Jótállás

A jótállás – vagy köznapi nevén garancia – a hibás teljesítésért való felelősség másik formája. A jogosultat ugyanazok a jogok illetik meg, mint a szavatosság jogosultját (kijavítás, kicserélés, stb.)

Jótállási igény a jótállási jeggyel rendelkező gépekre a számlával együtt kiadott (és dátum, sorszám szerint összerendelt) jótállási jegy alapján érvényesíthető. A jótállási jegyen feltüntetett időtartamig biztosítjuk a garanciális szerviz szolgáltatást, az Extol termékeket csak a központi szervizben javítják, címe:

  • Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2.
  • Szervizvezető: Ring Tamás
  • Szerelők: Dénes-Köbli Krisztián; Hoffmann Oszkár
  • Szerviz központi telefonszáma: 06-1 2971277
  • Nyitvatartás: hétköznap 8-16 óra közt.
  • E-mail: szerviz@madalbal.hu

A jótállási jeggyel együtt kérjük a (vásárló által is aláírt) fogyasztói kifogásról kitöltött jegyzőkönyvet.

Eladás előtt a boltban elvesztett vagy rontott jótállási jegy pótlás 1000 Ft költség mellett lehetséges.

A gépek javítási státuszának nyomkövetése honlapunkon, a jótállási jegy számának ismeretében lehetséges.

A szervizelés menetéről bővebb információkat itt kaphat

A nem garanciális esetek szállítási és vizsgálati díját a vásárló fizeti, kérjük ezt átvételkor a vásárlóval tisztázni. A vásárlástól számított 3 munkanapon belül, hibásként bejelentett gépet, sürgősséggel a Madal Bal Kft-hez szállíttatjuk és a lehető legrövidebb időn belül nyilatkozunk a csere jogosságáról. Segít a kiemelt ügyintézésben, ha az adott napon 16 óráig beérkezik a bejelentés (aznap meg tudjuk rendelni a futárt).

Viszonteladó partnerünk webáruházában eladott termékekhez nem küldünk futárt, a hibás gép vagy szerszám Madal Bal Kft-be juttatása a webáruházat üzemeltető eladó cégen keresztül lehetséges. Gép esetén az érvényes garanciajegy és a vásárlást igazoló számla kíséretében a vevő is eljuttathatja a hibás terméket a Madal Bal központi szervizébe. A 10 kg-nál nagyobb súlyú, garanciális időn belüli termék meghibásodása esetén a szerviz futárt küld. Ezt célszerű a váráslónak kihasználni, mert ez az egyik leggyorsabb módja, hogy szervizbe kerüljön az adott gép!