Leírás
Műszaki adatok
- Feszültség: 230V/50-60Hz
- Névleges teljesítmény: 1200 W
- Max. folyadékszállítás: 6.000 l/h
- Nyomómagasság: max. 40 m
- Merülés mélység max. 12 m
- Vízhőfok: max. 35 °C
- Nyomócsonk átmérője: 1" (25 mm)
- Beszívható idegen test max. 0,1 mm
- Min. vízmagasság: 3 cm
- Kábelhossz: 15 m
- Tömeg: 8,4 kg
- 1+1 év garancia (regisztráció esetén)
Az Extol® Premium 8895017 elektromos búvárszivattyú, amely automatikusan kikapcsol a kikapcsoló nyomás elérése után, illetve automatikusan bekapcsol a nyomás csökkenése esetén. A szivattyúval tiszta használati vizet lehet szivattyúzni, a víz nem tartalmazhat mechanikus szennyeződéseket (pl. üledéket, iszapot, homokot, kavicsot stb.). A szivattyú alsó felén a rácson belül egy plusz szivacs szűrő is található, ezt a szivacsot rendszeres időközönként tisztítani szükséges, mert ha eltömődik, a szivattyú nem tud tovább működni!
A szivattyúba épített nyomásérzékelő a szivattyút kikapcsolja, amikor elzárja a nyomótömlőbe épített szelepet, majd ismét bekapcsolja a szelep megnyitása után. Ennek köszönhetően a szivattyút szeleppel (csappal) szerelt használati vízrendszerek nyomott vízzel való ellátásához lehet használni, pl. kerti öntözőrendszerekben, a vizet pl. kútból felszivattyúzva. A max. 40 m-es nyomómagasságnak köszönhetően a vízvétel helye a vízforrástól távol is lehet (1 m nyomómagasság körülbelül 10 méter hosszú, vízszintesen elhelyezett tömlőnek felel meg)
Tiltott felhasználás
A szivattyúval nem lehet emberi fogyasztásra szánt vizet, vagy élelmiszeripari folyadékokat szivattyúzni.A szivattyúval csak tiszta édesvizet (használati vizet) szabad szivattyúzni (más folyadékot nem). A szivattyúval nem szabad vizes oldatokat (savakat, lúgokat, korróziót okozó anyagokat stb.) vagy más vegyi anyagokat (pl. gyúlékony üzemanyagokat stb.) szivattyúzni. A szivattyúval nem szabad jeget tartalmazó vizet, vagy 35°C-nál magasabb hőmérsékletű vizet szivattyúzni. A szivattyút ne használja olyan tartályban, amelyből a szivattyú a vizet gyorsan kiszivattyúzza, és aminek következtében a szivattyú víz nélkül (szárazon) futhat. Ha a szivattyú nem tud vizet felszívni, akkor rendszeresen be-és kikapcsol, miközben a kikapcsolási időt 24 órára tolja ki. A szivattyú rövid időre bekapcsol, hogy ellenőrizze, van-e szivattyúzható víz, amellyel a nyomóágban létre tudná hozni az üzemi nyomást. A szivattyú folyamatos és hosszú idejű üzemeltetésre nem alkalmas (pl. nagy víztározók folyamatos szivattyúzásához nem használható).
Vélemények
Jótállás
Erre a termékre 2 év jótállást biztosít a forgalmazó.
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.
A garancia gyártási vagy anyaghibákra vonatkozik, rendeltetésszerű használat esetén. Erre at Extol termékre 2 év jótállást vállal a forgalmazó.
Jótállás, kellékszavatosság
A szavatosság
Ha az eladott termék vagy szolgáltatás hibás, akkor a vevő kellékszavatossággal élhet. A kellékszavatosság keretében a vevőt többféle jogosultság illeti meg.
- A vevő választhat, hogy a termék kijavítását vagy kicserélését szeretné-e. Adott esetben előfordulhat, hogy e jogaival a vevő nem tud élni, mert például a termék egyedi, így nem lehet kicserélni. Az is lehet, hogy a kijavítás nem megvalósítható, mert az eladónak aránytalan többletköltséget eredményezne. A vevő a terméket saját maga is megjavíthatja vagy az általa megbízott személlyel is megjavíttathatja. Ebben az esetben a költségeket az eladó viseli.
- A vevőnek arra is van lehetősége, hogy árleszállítást igényeljen. Ez leginkább abban az esetben alkalmazható, ha a termék hibás ugyan, de a hiba nem lehetetleníti el teljesen a használatát. Például egyes funkciók nem működnek, vagy a terméknek esztétikai hibája van.
- A vevő továbbá azt is választhatja, hogy eláll a szerződéstől. Az elállás azt jelenti, hogy a vásárlást megelőző állapotot kell visszaállítani. Vagyis a vevő a hibás terméket visszaadja és visszakapja a vételárat. Fontos, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak.
Elállással akkor élhet a vevő, ha
- a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalta, vagy
- e kötelezettségének az eladó megfelelő határidőben vagy a vevő érdekeinek sérelme nélkül nem tud eleget tenni, vagy
- a vevőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Jótállás
A jótállás – vagy köznapi nevén garancia – a hibás teljesítésért való felelősség másik formája. A jogosultat ugyanazok a jogok illetik meg, mint a szavatosság jogosultját (kijavítás, kicserélés, stb.)
Jótállási igény a jótállási jeggyel rendelkező gépekre a számlával együtt kiadott (és dátum, sorszám szerint összerendelt) jótállási jegy alapján érvényesíthető. A jótállási jegyen feltüntetett időtartamig biztosítjuk a garanciális szerviz szolgáltatást, az Extol termékeket csak a központi szervizben javítják, címe:
- Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2.
- Szervizvezető: Ring Tamás
- Szerelők: Dénes-Köbli Krisztián; Hoffmann Oszkár
- Szerviz központi telefonszáma: 06-1 2971277
- Nyitvatartás: hétköznap 8-16 óra közt.
- E-mail: szerviz@madalbal.hu
A jótállási jeggyel együtt kérjük a (vásárló által is aláírt) fogyasztói kifogásról kitöltött jegyzőkönyvet.
Eladás előtt a boltban elvesztett vagy rontott jótállási jegy pótlás 1000 Ft költség mellett lehetséges.
A gépek javítási státuszának nyomkövetése honlapunkon, a jótállási jegy számának ismeretében lehetséges.
A szervizelés menetéről bővebb információkat itt kaphat
A nem garanciális esetek szállítási és vizsgálati díját a vásárló fizeti, kérjük ezt átvételkor a vásárlóval tisztázni. A vásárlástól számított 3 munkanapon belül, hibásként bejelentett gépet, sürgősséggel a Madal Bal Kft-hez szállíttatjuk és a lehető legrövidebb időn belül nyilatkozunk a csere jogosságáról. Segít a kiemelt ügyintézésben, ha az adott napon 16 óráig beérkezik a bejelentés (aznap meg tudjuk rendelni a futárt).
Viszonteladó partnerünk webáruházában eladott termékekhez nem küldünk futárt, a hibás gép vagy szerszám Madal Bal Kft-be juttatása a webáruházat üzemeltető eladó cégen keresztül lehetséges. Gép esetén az érvényes garanciajegy és a vásárlást igazoló számla kíséretében a vevő is eljuttathatja a hibás terméket a Madal Bal központi szervizébe. A 10 kg-nál nagyobb súlyú, garanciális időn belüli termék meghibásodása esetén a szerviz futárt küld. Ezt célszerű a váráslónak kihasználni, mert ez az egyik leggyorsabb módja, hogy szervizbe kerüljön az adott gép!